Социоекономскиот статус на учениците и влијанието врз нивните постигнувања во училиштето

Социоекономскиот статус на учениците има значајно влијание врз нивните постигнувања во училиштето. Проектот BRAVEdu „Улогата на образованието во рушење на табуата за сиромаштија“, кој го реализира Мрежата на центрите за образовни политики од Загреб, NEPC (Network for education policy centers) заедно со Фондацијата за образовни и културни иницијативи „Чекор по чекор“, Форумот за слобода во образованието од Хрватска (Forum for freedom in Education), Институтот за образовни истражувања од Словенија (Educational Research Institute) и Praxis од Естонија, се темели на фактот дека сиромаштијата и социјалното исклучување ги ограничуваат можностите на поединците да ги постигнат своите целосни потенцијали и влијаат врз нивната добросостојба и нивните резултати во образованието. 

Во продолжение, погледнете го извештајот за состојбата во Естонија, каде беа анализирани политиките и практиките што се спроведуваат во врска со ова прашање.

http://www.edupolicy.net/2019/02/18/socio-economic-status-and-education-estonian-case/

ПАРТНЕРИ

USAID OSI Member of ISSA-logo-final FOSIM
Save the children EU DIC Биро за развој на образованието