„Умот не е брод што треба да се натовари, умот е оган што треба да се разгори.“ - Плутарх
„Успешни учители се оние кои го донеле своето одделине до состојба да можат да кажат: Учениците ќе продолжат да работат на зададените активности, без разлика на тоа дали јас сум со нив или не.„ – Марија Монтесори
Учењето е доживотна авантура - почнува со раѓањето и нè следи низ целиот живот.
„Учениците кои учат во стимулативна средина, можат ефективно да решаваат проблеми и да донесуваат одлуки.“ – Диксон
„Дај ми риба, ќе јадам еден ден. Научи ме да ловам риба, ќе бидам сит цел живот.“ стара поговорка
Во занималната/училницата секое дете треба да се чувствува како дел од семејство во кое неговите чувства, потреби, идеи и искуства се почитуваат.
Учителот засадува семе. Се грижи за него. Го следи додека цути и расте. Учителот е сонцето, водата и храната.
Детството е период на неизмерни можности. Затоа треба да им помогнеме на децата да го искористат овој период – да ја поттикнеме нивната љубопитност и желба за учење и истражување.
Дарбата за подучување е единствен талент кој подразбира желба, потреба и страст. Подучувањето е уметност на инстинктот, будење на потенцијалите, трагање по значењата, стрпливост и поврзување.
Семејството е првото училиште на детето.
Грижата, негата и подучувањето се неразделни зашто добросостојбата на детето е основа на неговото учење.
„Образованието треба да биде насочено кон целосниот развој на човековата личност и кон зајакнување на почитта на човековите права и слобода.“ – Жан Пијаже
Додека учителот подучува, тој учи. Додека детето учи, тоа подучува.
„Правилното воспитување се состои во тоа од секого да се извлече она што е најдобро.“ – Ганди
Образованието не е само подготовка за живот. Образованието е живот само по себе.
Ако планирате за следните 10 години – засадете дрво. Ако правите планови за следните 100 години – подучувајте деца.
„Учителите треба да ги поттикнат учениците да го истражат светот, да ги поддржат во поставувањето прашања и барањето одговори и да ги предизвикаат да ја разберат комплексноста на светот.“ – Брукс
„Однесувајте се кон луѓето како да се она што би требало да бидат и ќе им помогнете да станат она за што навистина се способни.“ – Гете
„Ние веруваме дека децата се нашата иднина. Да им ја покажеме убавината што ја носат во себе и да правиме сè за да се чувствуваат горди. Нивната смеа нека не потсети какви бевме некогаш.“ – Џорџ Бенсон
Учењето е заедничко искуство на децата и возрасните. Сè што можат да научат е она што ќе го откријат едни од други.
Подемот на генерациите на иднината е во рацете на учителите на денешницата.
Компетентните учители за XXI век знаат дека нивните задачи подразбираат многу повеќе од предадени лекции, дека нивните одговорности се многу повеќе од исполнување зададени програми.
„Највисоката уметност на секој учител е да ја разбуди желбата и страста за креативно изразување и учење“ - Анштајн
Образованието е ослободување на она што спие во душата. На нас е да им овозможиме на децата целосно да ги развијат своите потенцијали. Тоа што детето може да биде зависи од возрасните.
Секое дете и семејство треба да биде вклучено, почитувано и вреднувано.
Компетентниот учител за XXI век ги учи децата различностите да ги сфаќаат како богатство. Да градат и да бидат активни членови на отворено општество. Општество кое се заснова на рамноправност и почит.
„Однесувајте се кон луѓето како да се она што би требало да бидат и ќе им помогнете да станат она за што навистина се способни.“ – Гете
„Со лоши методи дури и добрите книги и добрите учители стануваат бескорисни.“ – Томасио
Зборовите му говорат на умот. Учителот му говори на срцето.
„Не ограничувајте ги децата на вашето сопствено учење, бидејќи тие се родени да живеат во друго време.“ – Еврејска поговорка
Кога ќе не нема, на најголемиот дел од нас ќе се сеќаваат само неколкумина. На учителите се сеќаваат илјадници до крајот на животот.
„Фантазијата е поважна од знаењето.“ – Анштајн
Учењето е љубопитност, впуштање во предизвици, одбивање нештата да се прифатат без објаснување.
„Единствен учител достоен на тоа име е оној кој го буди духот на слободното мислење и кој го развива чувството на лична одговорност.“ – Јан Амос Коменски
  • 7642769922_22bf3e5b61_o - Copy.jpg
  • crop_6848.jpg
  • crop_6867.jpg
  • DKC.jpg
  • DSC_0038.jpg
  • DSC_0049.jpg
  • DSC_0072 Ff.jpg
  • DSC_0077.jpg
  • DSC_0084.jpg
  • DSC_0120.jpg
  • DSC_0162.jpg
  • DSC_0199.jpg
  • DSC_0224.jpg
  • DSC_0225.jpg
  • DSC_0255.jpg
  • DSC_0572ubavo mi stojat.jpg
  • DSC_0739.jpg
  • IMG_1283.jpg
  • IMG_2158.jpg
  • IMG_6521.jpg

ДОБРЕДОЈДОВТЕ!

Фондацијата за образовни и културни иницијативи „Чекор по чекор” го поддржува развојот на отвореното општество реализирајќи активности во областа на образованието, уметноста, културата, издаваштвото, како и човековите (детските) права и граѓанското општество.

Фондацијата води, координира, учествува и директно спроведува активности кои промовираат иновации, напредок и развој на работата во предучилишните установи и основните училишта во Република Македонија.

Според мисијата, контексот во кој се наоѓа образованието во Македонија и соработката со други владини и невладини организации, Фондацијата веќе имплементира програми во системот на предучилишно образование, во основните училишта како и во други образовни и културни институции.

ПАРТНЕРИ

USAID OSI Member of ISSA-logo-final FOSIM
Save the children EU DIC Биро за развој на образованието